Thursday 24 March 2011

PRU Semakin Hampir

Seperti kebiasaan, pemerintah (Pihak yang memerintah) akan mengalih/ mencipta isu-isu yang sensasi sebelum setiap Pilihanraya Umum. Ini bermakna pilihanraya sudah semakin hampir. Adakah anda semua sudah mendaftarkan sebagai seorang pemilih yang berdaftar. Masih belum terlewat untuk mendaftar sebagai seorang pemilih. Daftarlah sebagai seorang pemilih hari ini, Jangan berlengah lagi. Undi anda adalah penentu masa depan keturunan dan negara anda. Usah dipertaruhkan nasib negara di tangan mereka yang memperkotak katikan kita.

Memang telah menjadi lumrah, pemerintah akan mengalihkan sesuatu isu hangat dengan mencipta satu isu yang boleh mengaburi mata para pemilih yang berdaftar. Jangan kita lupa akan taktik dan teknik yang telah digunakan cuma caranya sahaja yang berbeza namun matlamatnya adalah tetap sama. Semoga rakyat bangkit dan memperjuangkan negara yang dicintai ini. Bebaskanlah negara ini daripada mereka yang berkepentingan. Mereka cuma akan menemui anda untuk sesuatu pilihanraya sahaja setelah itu menghilang dengan pelbagai alasan kesibukan.

Pada paparan akan datang saya akan memaparkan teknik, trick dan tip untuk mengalihkan perhatian rakyat disamping memancing undi. Kepada ahli politik bersediakah anda? Pilihan raya umum adalah medan yang terbaik untuk berkuasa dan menukar pemerintahan kerana kuasa dan sumber yang ada tidak boleh digunakan dalam sesuatu kawasan sahaja. Para pemimpin terpaksa berada di kawasan DUN dan PARLIMEN masing-masing untuk meraih undi pemilih.

Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment